fredag 11. desember 2009

Tålmodighet

Da var det bare å smøre seg med tålmodighet. Er det noen der ute som vet hvor jeg får tak i en hel tube?? Her må det nemlig flere tykke lag til!

Maximus er blitt HD og AD røntget idag, og jeg er fryktelig spent på resultatet.
ANspent er kanskje et mer korrekt ord i denne sammenheng, jeg kommer til å ha rimelig høye skuldre når ventetiden er over. Hele 2 uker, det er menneskeplageri! ;)
Jeg spurte selvfølgelig veterinæren om han kunne se på bildene før de ble sendt avgårde til avlesning, men tydeligvis er det kommet nye regler på dette. Veterinærene har ikke lenger lov til å avlese eller uttale seg om bildene før det endelige NKK-resultatet foreligger.

Jeg kunne ikke vært mer ambivalent til hvorvidt jeg ønsker at dette skal gi oss svaret på den periodvise haltheten og rare "strekkingen Maximus har framvist fra han var ca 7mnd gammel. Han har ikke vært halt eller urein i gangen på leeenge, men har hatt et par episoder med "strekking" siden sommeren.

Joa, tålmodighet er sikkert en fin dyd det, men for å sitere Shakespear:
"Aldri var der en filosof som tålmodig kunne tåle tannverk".
Ikke det at jeg er en filosof, men for meg er denne ventingen så absolutt på høyde med skikkelig tannverk!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tannpine var god analogi, ja. Skrekkelig frustrerende med den ventingen! Krysser fingra for et bra og opplysende resultat, om noe sånt går an.