søndag 18. juli 2010

BYTUR

Ember og jeg har vært alene i helgen.
Torger og Maximus dro på fjelltur og vi ble pent værende i heimen da Ember ikke har vært helt god i magen de siste dagene.

Jeg har forsøkt så godt det lar seg gjøre å holde han litt i ro, men DET er ikke lett for en liten Labbe-gutt med MYE spring i beina. Så, for å få litt mental stimuli tok vi en bytur med Ellen lørdag. Jeg vet ikke om jeg skal si heldigvis...men hun tok nå hvertfall med seg kamera og fikk tatt noen bilder av både Ember og meg.

Ember er selvsagt, i mor sine øyne, noe av det vakkreste som finnes... Jeg "poserer" så godt jeg kan foran fotografen, men det hele ender selvsagt med bare tull og tøys, latterkrampe og bare ENDA teitere poseringer og ansiktsuttrykk. Vel, hvis en god latter forlenger livet fikk jeg igår HVERTFALL to-tre år ekstra!!

6 kommentarer:

Kari Anne sa...

Fytti grisen så like Emil og Ember er!!

Og for noen flotte bilder av både deg og Ellen! :-)
Og så muskuløs som Ember er! Jeg syns jo Emil strutter av muskler, men Ember buler jo :-)

Nina sa...

hahaha....
Ja, vi mangler vel ikke X-faktor, gjør vi vel ;)

Når det gjelder muskler kan det jo tenkes at han likner på faren sin... for DET er en muskelbunt det!Se bare: http://www.scottmoorgundogs.se/scotty_foto.html

Kari Anne sa...

Håh! Jøje meg, det var litt av en muskelbunt, ja! :-)

Anonym sa...

Heisann
Ja, ja hvis du blir lei av nåværende jobb så kan du jo alltids bli foto-modell :-)
Det er da kolossalt som Ember har vokst!!! Er ikke lenge siden han var en liten bebis.
Ønsker deg fortsatt god sommer og Sofie og jeg gleder oss til kurs i høst.
Vi snakkes.
Eli

sandra sa...

Hej Nina!

Vilka underbara bilder! Han ser så fin ut din lille Ember! eller jag kanske ska säja stora;) Hardy väger 15 kg ca. Hur mycket väger Ember? hoppas att det är ok att jag länkar till dig, annars får du säja till så tar jag bort den:) Hoppas träffa dig och Ember snart! kram kram!

Brennagjengen sa...

Hihi ;) syntes både du og Ember er riktig så fotogene jeg, Nina :)Bildene er jo mye morsommere enn sånne "se på meg" bilder ;)

Takk for tur i helga! Timms og jeg skal trene på gjenstander i sporet til neste tur når du er tilbake fra det store utland ;)

Klem Ida