torsdag 7. oktober 2010

kommende helg

Det har ikke blitt så mye trening den siste tiden.
Maximus fikk en ny type ”episode” for litt over en uke siden, noe som har gjort at treningsiveren nådde et ”all time low” denne uken. Vi har benyttet disse dagene til turer i skogen og slaraffenliv på sofaen. Vi har hatt noen kosestunder av ypperste kvalitet, av den typen man sjelden ser maken til, og det attpåtil i SENGEN som nå har vært ”hunder forbudt” siden i sommer... Ja så konsekvent klarer jeg altså å være ;)

Denne helgen står derimot kenneltreff for tur og etter at jeg fikk tilsendt helgens program bobler jeg nesten over av forventning og iver. Makan til opplegg!! For en oppdretter og som jeg gleder meg!!

MaxiTaxi og Torger blir hjemme mens Ember og jeg setter nesa mot Ransberg , Munkfors, Sverige.
Det skal bli umåtelig spennende å stifte bekjentskap med de andre valpekjøperene, som alle er aktive med hund, diskutere hund og trening til langt på natt, og ikke minst lære masse om retrieverjakten.

Slik jeg tolker programmet står mental trening i fokus denne helgen, et spennende tema uansett hundeaktivitet! Jeg skal være en flittig deltaker, notere i Ember's nye flotte treningsdagbok, og legge ut et lite sammendrag over helgen!

Ønsker alle en fin helg!!

4 kommentarer:

Disc Dogging Norge sa...

Kos dere masse på kenneltreff (misunnelig ;) og jeg gleeeeeeeeeeeeder meg til sammendrag!!! ;)
Masse hilsener fra Karin og jentene i Tyskland.

Kari Anne sa...

Så synd med Max sin episode.. det har jo gått bra så lenge nå..

Kos deg i Sverige, så får resten av oss glede oss til sammendraget :-)


P.S. Husk å ta bilder av dere selv også, da ;-)

Charlotte sa...

God tur, Nina!

Håper du og Ember får en kjempehelg! Ta vare på deg selv!

Klemmer fra Porsgrunn

Anonym sa...

Jeg er ikke noe misunnelig. I det hele tatt. Nei. Niks. Nada. Pøh! Gleder meg til å høre om hvordan dere hadde det og hva dere gjorde! Også håper jeg du har tatt massemasse bilder!!!