onsdag 2. november 2011

Nyskjerrig

Jeg koser meg tidvis fælt med denne bloggen, og så er det faktisk noen som gidder å bruke tid på å lese den!! Fantastisk spør du meg!!
Helt klart finnes det flere hundeidioter som meg der ute, som koser seg med andres hundeblogger og kanskje bruker kveldene i sofaen på å lete etter nye interessante, morsomme eller bare hyggelige hundeblogger ;)

Noen ganger blir jeg bare så utrolig nyskjerrig. Hvem det er som er innom vår blogg??
Jeg har ikke noen vanvittig leser statistikk å skryte av. Noen hundeblogger har godt over 250 innom hver dag, jeg har i gjennomsnitt ca 300 innom hver uke.
Jeg vet hvem noen av disse er da de legger igjen kommentarer i ny og ne (BENYTTER ANNLEDNINGEN TIL Å TAKKE SÅ MYYYE FOR DET!!!) eller sier de har vært innom når vi møtes, men hvem er de andre som er innom?
Jeg er som sagt fryktelig nyskjerrig ;)

Kan dere ikke være så snille å legge igjen en kommentar. Kanskje flere av dere har egne blogger jeg "går glipp av" da jeg ikke vet hvem dere er.
Jeg tror faktisk ikke man trenger Google- konto lenger engang, for å legge igjen kommentarer. Er det ikke slik at hvis man velger "anonym" så kan man legge igjen kommentar uten?
Og ikke trenger dere legge igjen noen lang avhandling. Bare et lite pip så jeg får tilfredsstilt denne nyskjerrigheta! ;)

COME ON!! GI ET PIP! :D

26 kommentarer:

Fanny sa...

Jag läser :)

Nina sa...

Takk Fanny :D

Anonym sa...

Jeg leser og er ofte innom. Har valgt meg ut noen blogger som inpirerer og du (ember og max) gjør det i bøtter og spann. Liker godt at du skriver om det som kan være vanskelig også og hvordan du løser det.
Hilsen Hanne og Mia

Hilde og gjengen sa...

jeg er også noen ganger innom bloggen din. Fant linken din på en annen blogg som jeg også leser.

Mye inspirerende lesing, synes jeg!!

Mvh Hilde

Astrid Ellefsen sa...

Leser! (og pip forresten)

Kari Anne sa...

Jeg leser, men det vet du jo :-) Og dette var en god ide!! Kanskje jeg også skal lage et sånt innlegg en gang?

Karin, Nila og Roxy sa...

Vi leser ;)
Hilsen Karin, Nila og Roxy

Nina sa...

Hanne: Så hyggelig at jeg kan inspirere! Har tenkt på deg mange genger etter kurset vi var på sammen. Hvordan går det m treningen. Nesten så jeg syntes du skal starte egen blogg, så jeg kan følge dere!!

Hilde: Se DER JA!! Et nytt menneske og med egen blogg til og med! Den skal jeg sette meg ned og titte grundigere igennom! TAKK for kommentar!! :D

Astrid: Trodde du hadde mer enn nok med jakt og gjeting jeg nå! ;) Takk for at du stikker innom. Er du på våre trakter får du stikke innom for litt kaffe og trening!!!

Kari Anne: Ja ikke sant det var en god ide ;) Skal garantert kommentere, for bloggen din er jeg innom HVER GANG jeg ser det er en oppdatering!

Og for alle som ikke vet hvem Karin er, STIKK INNOM BLOGGEN HENNES! Discdogging!!!

evy sa...

Hei
Jeg leser bloggen din og koser meg:)

Marlene sa...

Jag läser den :)

Nina sa...

Og jeg leser deres Evy og Marlene!! :D

Havrevingens Ambra ~ * Udda * sa...

pip ;)

Anonym sa...

Meg vet du jo er innom ;)

Barte-Marte sa...

Vi leser alltid, Marte og jeg, men har blitt ille sløve på å legge igjen kommentarer:)

Hilde sa...

Hei! Er ikke så lenge siden jeg fant bloggen din, men nå ligger den i blogglista mi :)

Eva Erikssson sa...

jag läser självklart , det är intressant att ta del av dina ideer och tankar / Eva

Anonym sa...

Jag läser och blir alltid inspirerad! Men jag är inte så flink på norska=)=)

Marie, Ellie og Balrog sa...

Har vel akkurat blitt ny fast leser etter kurset vi var på sammen :)

Anonym sa...

hei igjen! Jeg leser bloggen din:-)
mvh Ruth

Nina sa...

TUUUSEN TAKK til alle som har lagt igjen kommentar!!! Nå vet jeg hvertfall hvem noen av de som leser bloggen er :D

hunnbakken sa...

Piiiiper. Hvis du linker meg skal jeg linke deg... :-))

Nina sa...

Hei Stine!
Holder på å lage egen side med linker nå! Og der skal så absolutt linken din stå!! :D

Anonym sa...

Hei Nina. Jeg leser bloggen din og synes den er veldig inspirerende. Det er kanskje på grunn av din bakgrunn, men jeg synes det er ekstra verdifullt at du skriver så mye om hva som foregår i menneskets hode når vi trener. Det er jo ofte den viktigste ingridiensen for å få fremgang tror jeg. mvh Siri Weisæth

Irene sa...

Hei og Piip!
Jeg leser bloggen din. Har gjort det i noen måneder nå, siden jeg bestemte meg for å kjøpe labrador selv. Nå har jeg måttet vente ganske lenge før jeg endelig fikk ei lita svart snuppe (nå på søndag hentet jeg henne faktisk) men jeg har brukt tida til å lese forskjellige blogger og få inspirasjon til trening. Din blogg er kjempefin, og jeg lærer mye fra deg og dine erfaringer både fra kursene du går på og dine tanker som du deler med oss som leser. Gå gjerne inn på bloggen min hvis du vil. www.foldin.blogspot.com

Charlotte sa...

....og jeg leser bloggen din og synes du er super! :-) Linker til bloggen din når jeg skal tipse venner og kjente om en blogg vel verdt å lese...
Hilsen Charlotte og Sokrates

Anonym sa...

pip - pip!! Jeg er innom i ny og ne!
Må jo følge med på hva du driver med!! :-)
Flink du Nina!

Espen Gudim