onsdag 11. januar 2012

Bilder fra kurset

Det er nesten ikke vits å legge ut bilder fra kurset da de aller fleste som leser denne bloggen enten er treningsmakkere, venner på facebook eller kjenner noen av de andre som deltok.
De aller fleste har derfor sikkert derfor sett disse bildene før.
Meeeen.. da jeg syntes det er hyggelig å ha de for egen del kommer det herved et lite utvalgt knippe :)
Elin med Spike og Scooter

Siv og Vips, får tilbakemeldinger
Renate og Supra

Maren og Kiter, jobber med det å løpe inn i menneskemengder
Anette og Ally.
Og så var det meg og Embis da :D

4 kommentarer:

Hilde Kristin sa...

Hallo!

Jeg setter stor pris på bilder og hva du har å fortelle angående kurs du har vært på og hva du trener på og annet hunderealiterte ting.
Ikke vet jeg har du heter, ikke er jeg venn med deg på facebook så jeg ble litt lei meg at jeg som din bloggleser ikke var viktig å vise bilder eller høre om hvordan det var på kurs.

Mvh en som gjerne vil høre og se hva dere driver med i hverdagen.
Hilde Kristin Stag på www.g-emma.dk

Nina sa...

"så jeg ble litt lei meg at jeg som din bloggleser ikke var viktig å vise bilder eller høre om hvordan det var på kurs"

Var ikke slik ment Hilde Kristin. Ber om unnskyldning dersom det ble oppfattet slik! Blogglesere som deg er jo faktisk de ALLE VIKTIGSTE! Men da lesere ofte ikke legger igjen kommentarer går jeg i den tro at det for det meste kun er bekjente som er innom!

FINT at du sier ifra, og takk for "Tiltalen" :D

Da skal jeg unngå slike dumme fraser i fremtiden!

Anonym sa...

Så koselig med bilder! Det må du bare fortsette å legge ut :) Fiiineste Ember, da <3

Zebra sa...

Kjempefine bilder, veldig gøy å få se og lese om slike kurser. Så får man mer inspirasjon til å komme seg på kurs selv.