tirsdag 16. juni 2009

Bloggerpause

Jeg har besluttet å ta en liten bloggerpause.
Har tittet gjennom de seneste innlegg og syntes tonen har gått til å bli litt i det dystre laget.
Hvem har vel interesse av å lese innlegg om pest og kolera, det er motiverende innlegg vi søker!
Slik er det nå hvertfall med meg selv, jeg kan ikke fordra blogger med innlegg etter innlegg som stimulerer til alt annet enn en glad sinnsstemning.

I mellomtiden skal vi stulle med vårt, jeg skal bli en JÆVEL på shaping da "triks for body awareness" skal utgjøre mesteparten av vår klikkertrening framover, ved siden av det å gå spor.
Se flere filmer fra klickerklok:
Video 1 PS: Maximus skal IKKE lære å stå på to, til dette syntes jeg han er for stor og veier for mye for frambena.
Video 2

Blir fristelsen for stor kommer jeg sikkert til å legge ut en snutt eller to etterhvert som disse prosjektene skrider framover, men i det store og hele blir det lite blogging framover.

Jeg vil benytte anledningen til å ønske alle en SUPER sommer, håper de av dere som har satt dere spesifikke mål i forhold til hundetreningen denne sommeren når disse til stormende jubel!!

Enn sålenge!!

8 kommentarer:

Simen sa...

Hei!

Jeg vil gjerne at du forsetter å blogger. Er spendt på hvordan alt kommer til å ordne seg med Maxien, og ikke minst hvordan triksene blir!!

Pippi og Mette sa...

Hei, dette var jo veldig trist å lese om...håper det ordner seg med Maxi:-)

Barte-Marte sa...

Klem:-)

Merete Andersen Huser sa...

Håper helsa holder til mye alternativ moro, ønsker lykke til med kreativ trening og tenking framover

Stine sa...

Vil gjerne høre hvordan det går videre med Maxi-gutten din, men skjønner du har behov for en pause fra bloggingen. Innmari leit å lese at det ikke har blitt noe bedring. Tenker på dere. God sommer til deg også!! Positive tanker og vibber i tonnevis er sendt ut.

Takk for hyggelig hilsen i gjesteboka forresten, det settes pris på :)
Klem fra Stine

Barte-Marte sa...

Come on baby!
Selvom vi prates jevnlig (les: daglig) så synes jeg godt du kan fortsette litt her. Kanskje det kan hjelpe til å fokusere positivt, hva du SKAL jobbe med, hva du KAN jobbe med osv.

Ellers alle gode tanker til dere alle tre:)
Stooor klem fra de dype skoger

Anja og Hedda sa...

Enig med Anneli ;-)

Hilma sa...

Hei!

Jeg håper også du vil skrive mer! Gjerne flere bokomtaler, for de var veldig bra!

Håper det er greit at jeg legger deg til i blogglista mi?

Hilsen Hilma