tirsdag 24. november 2009

UTROLIG hyggelig miljø!

Å som jeg setter pris på de utrolig hyggelige og ikke minst dyktige jentene i hundemiljøet som er meg nærmest! Til tross for utfordringer i treningen er det befriende å kunne flire og le, ja faktisk også bli ledd Av når man vet dette bare er vennskapelig ment!!

Møtte idag Ellen, Anja og Mette for trening på Disen skole. Det var både kaldt og mørkt, men bidro uten tvil til å lysne opp dagen!

Maximus fikk en tannvisning med fremmed menneske/dommer og en fellesdekk med to fremmede - deilige - hundejenter (Begge deler var uten tvil vanskelig, men vi fikk nå dratt det iland) før vi gikk sånn nogenlunde rett over i en kjede bestående av resten av det svenske kl I programmet.

Takke seg til at Anja var tilstede, hun gjorde meg oppmerksom på at programmet jeg har kjørt gjennom stevnemessig, tre ganger den siste tiden, faktisk er feil!!!
Dekk under marsj kommer FØR innkallingen, og SÅ er det stå under marsj.
At jeg har klart å kjøre stå'en før innkallingen, for SÅ å kjøre dekk'en syntes jeg IKKE er greit. Dette er hva jeg vil kalle dårlig research!! Skamme seg Nina!!

Vel, bortsett fra utrolig dårlig forarbeid fra den tobentes side, mye lyd fra den firbente og en null på hoppehinderet- som vi begge skal ha kreditt for- syntes jeg vi klarte å lose oss gjennom på en fin måte. Gjennomfører vi slik på stevnedagen skal jeg si meg fornøyd. Opprykket hadde nok hengt i en tynn tråd, men vi hadde begge hatt det artig underveis!!
Lyden må vi derimot snart virkelig ta tak i, hovedmålsetningen for Maria-kurset i januar vil være å få gode tips rundt dette!

Ingen kommentarer: