mandag 9. november 2009

Hallo i luken

Endelig har energien til hundetrening og blogg kommet tilbake, etter 7 uker med fult fres på alle andre kanter!
Etter flere uker i et eneste stort kaos her hjemme har vi nå endelig fått pakket opp de fleste pappeskene, begynt å få orden i tilværelsen og fått sånn nogenlunde system på tingene.
Jeg har blitt kjent med ny jobb og føler energien er på vei tilbake etter å ha brukt en betydelig del av denne på å bli kjent med arbeidsoppgaver og nye utfordringer.
Jeg hadde ikke i mine villeste fantasier trodd at hunden skulle bli desidert siste pri disse ukene, til tross for at jeg hadde en viss anelse om hva som ventet med ny jobb og flytting... MEN det viser seg at jeg tydeligvis ikke er den superkvinnen jeg hadde inbilt meg ;)
Vel, ny selvinnsikt har man ikke vondt av!
Etter jobb, utallige turer til Ikea, maling, opp-pakking og sjauing har jeg ikke hatt energien til annet enn tur med hunden og sofakroken. Det er derimot sjeldent så dumt at det ikke er godt for NOE. Maximus er blitt desidert mye roligere innendørs, da han ikke har fått innfridd forventninger om action på gud-vet-hvor-lenge ;)

Etter en kjempe trening med Ellen helgen som var kjenner jeg at vi endelig er i siget igjen, livet er på vei tilbake i sin vandte gang.... TAKK OG PRIS!
Legger ved et bilde av Anneli (syntes såvidt nede til venstre på bildet) som var gal nok til å ta nok en Riesen i hus, mens Torger og jeg tok en velfortjent tur til syden for å lade batteriene. Hva skulle man gjort uten gode venner!??