tirsdag 10. august 2010

Billedras

TUUUSEN TAKK Mesterfotograf Ellen,
for alle de flotte bildene du tok på trening idag!!
DETTE er herved mitt nye favorittbilde av Maximus!!
Hopp-stå i avstandsdirigeringen, fra sitt.
Ember i "stol-lek". Runde en stol, som etterhvert skal ut på avstand!
Holde fast, og holde OGSÅ hvis jeg slipper!
Ball-lek er KJEMPE KULT!
Seeeeee hva jeg har mutter'n!!
Portrett bilder ;)

Og så:
Vi hadde vært ute og trent på tom gressbane i halvannen time, men når Ember kom ut igjen av bilen siste gang var det PLUTSELIG en rar haug på plassen. Den var litt skummel gitt, og
hvem var han mannen som står og holder den rare haugen med selskap?? Skeptisk!!
Når det er sjekket ut glemmes det heldigvis raskt og Ember er like blid og glad!
Artig billedserie!

7 kommentarer:

Lone sa...

Så fine bilder! Herlig fremvisning av gjenstand :D :D :D

Kari Anne sa...

Ærlig talt, skulle tro de var tvillinger! Eller at du hadde vært og stjelt hunden min! :-) Sprøtt!!!

Og FOR noen nydelige bilder!!! Endelig!!!

*hungeren er stilt for en liten stund ;-)*

Selv begynner vi på kurs hos Siv i dag, hvilket vi gleder oss stort til!! Hvertfall jeg ;-)

Kjersti sa...

Herlige bilder da :-)

Nina sa...

Ja var det ikke fine bilder! Ellen er et fotogeni!!
Kari Anne: Jeg vil OGSÅ gå på kurs!! Og hos Siv får du jo virkelig valuta for pengene!
Meget dyktig dame!

Hmf.. Kjenner jeg er litt trist for at Thomas og Fanny har flyttet, var jo så fantastisk å ha de i nærheten!
MEN: Nå kommer jo heldigvis Eva snart, og i Oktober er det helgekurs i Fjugesta!

Brennagjengen sa...

Så fine bilder av dere, Nina :) Og nå har jo Ember blitt enda litt større siden sist :) Vært på første showgruppe trening så nå har vi mye å trene på som ikke kan en eneste freestyle øvelse ;) Så vi er klare for trening! :)

Klemmer Ida

Mitt hvite hus sa...

Kjempeflotte bilder av Ember... han er en flott gutt... samme blikk som Eyas...

Vibeke sa...

Herlige bilder...av både hunder og eier :-) Fotogene hele gjengen! Lett å være fotograf da!
Regner med at Ember vokser fra uke til uke, så vi får ta en tur igjen snart. Båndtvangen er over den 20.august, så da kan vi herje med god samvittighet i skogen :-)

Hilsen Vibeke og Kira