tirsdag 2. desember 2008

Stooor gutt

Ja, da er Maximus offisielt blitt en av de større gutta!
Han har løftet på beinet idag, hele 3 ganger!!
Kan dere tro matfar er stolt over lille "kaptein silkeskjegg" ;)

Jeg har vel forstått at dette var i eimingen. Vi har de siste dagene gått over i en periode der tisseflekker og annen spennende lukt for første gang har konkurrert med "helten mamma", som nå tydeligvis nærmer seg utløpsdata.
Jeg føler meg derimot betrygget over at dette er en periode alle må gjennom med en pubertetslur i hus.
For første gang måtte jeg igår på trening gi fra meg "kontrollen" for å oppnå den, ta ibruk Premack prinsipp på luktflekker og annet stas. Ikke det mest forsterkende for meg må jeg innrømme, men det er nå heller ikke jeg som står i fokus for treningen og sålenge vi ser små framskritt er dette godt nok for meg.

Han ble forresten 7mnd gammel i går!

Ingen kommentarer: