søndag 11. april 2010

Billedblogg

Bilder fra trening fredag.
Dekk- og bli med kjult fører.
Maxi ligger som en prest og speider i retning momsen- mens Ellen fungerer som forstyrrelse: Paparazzi :)

Riesen- godbiter er det litt størrelse på. Så de ikke blir borte i skjegget ;)

Første SKIKKELIGE vårdag- og spordag!
Åhååå så gjad jeg er! Gode venner, godt vær, HUND :)

Til og med det å sitte på stolsekken og vente er en fryd!
I hyggelig selskap FLYR tiden avsted!

Hvis det er noen som reagerer på at det ble fryktelig mange "Nina bilder" her, så er det IKKE fordi jeg er en narsissist.... men fordi det var Ellen som hadde med seg kamera, knipset iveg og deretter sendte meg et utvalg.... av megselv. ;)

Ellen, leser du dette så SKAL jeg ha noen av deg og Frikk, samt Anneli og Marte + Magnus ;) Jeg gir meg ikke på tørre-møkka!! :)

3 kommentarer:

Kari-Anne Undlien sa...

Supre bilder! Veldig koselig å se hvor blide dere er på trening. Der har jeg noe å lære ;D

Ellen sa...

Jada masa! ;) Du skal få bilder, men akkurat i dag gidder jeg ikke sitter mer foran pc'n..
Jeg synes forresten det var veldig lite tekst i dette blogginnlegget her.. :)

Barte-Marte sa...

Takk for fin dag:)
Vi storkosa oss, selvom Marte mener vi kanskje bør omplassere hr. Olsen, hun kan ikke helt tilgi at han ikke fant fram til leka hennes...

Men blod på tann, ja...:)
klem