tirsdag 16. september 2008

Gutuhall

Dette har jeg gledet meg til hele sommeren:
Endelig setter vi idag avgårdet til Gutuhall, hytta i Femunden!

Vi blir borte til søndag og har ila den tiden tenkt til å gå deilige turer, fiske, drikke vin, spise god mat, sove både middagslurer og til vi selv våkner om morgenen, ligge foran peisen og løse kryssord mens man hører det knitrer i peisen, gå litt spor med hunden og ja- rett og slett kose oss ORDENTLIG!!
Litt praktiske oppgaver har vi også fått med oss oppover, som å rive hele kjøkkenet og bære alle møblene ut i vedskjulet før vi reiser, hytta skal få en "face-lift" og vi bidrar med det vi kan!

Jeg legger med noen bilder fra Høstferien på hytta ifjor. Blir litt vemodig når jeg ser bildene av Vakre Luni, mimrer og må ærlig innrømme det blir litt "tomt" å komme dit uten henne.

2 kommentarer:

Barte-Marte sa...

Ååååå det ser fint ut. Blir trist inni meg jeg og når jeg ser Luni, har jo min Luni som heter Magnus, og det kommer lett en tåre eller fler i øyekroken da du... God tur! Klem

Kari-Anne Undlien sa...

Aaahh...høres koselig ut:o)

Ha en fortreffelig tur!