fredag 17. oktober 2008

Hyttetur / Jentetur

Maximus har blitt mye bedre.
Han hoster ikke lenger, er full av faen og snørrer ikke lenger gult.
Etter samtale med veterinæren har jeg derfor bestemt meg for å dra på hyttetur med mine to gode venninder, Alise og Synne. Turen har vært planlagt lenge, det er sjelden vi i disse dager får sneket oss til en hel helg sammen!

Vi ble kjent for 8-9 år siden, på agility trening i Follo, og har siden stått hverandre nær.
Det sier seg selv at det blir mye hundeprat, meningsutvekslinger (gud hvor deilig det er å kunne diskutere med noen uten at det blir missforstått som kritikk) trening av hund og oppdateringer på privatfronten :)

Har bestemt meg for å spørre om tilbakemeldinger på utgangsstillingen, vendinger og selvfølgelig få de til å gå ut noen spor!
Ellers må nok hundene holdes mer i ro enn det de selv hadde ønsket, til tross for at Maxi er blitt MYE bedre bør han nok ikke få "fritt lekerom" da jeg er redd han vil ta i litt for hardt- litt for fort!

1 kommentar:

Barte-Marte sa...

Høres ut som en god plan for ei hælj:) Kos deg. Klem