onsdag 29. oktober 2008

Tiddeli-bom

Det snøør, det snør, tiddeli-bom:)
Åhåå for en glede!

For Maxi var dette en KJEMPE spennende morgentur! Syntes det var leit at jeg ikke kunne slippe han slik som han koste seg og baste i den lille snøen som var.
Å gå pent i bånd kunne jeg bare glemme!
Neste tur skal jeg ta med meg klikkeren ut, her var det MASSE artige atferder å ta tak i!!
Kengeruhopp, gni overkroppen mot bakken, snøfting, spretting og nok noen krumspring jeg ikke engang kan forklare. Best av alt var kanskje "pang-starter", der han går fra stillestående til bevegelse, med både sjarm og masse krutt!

Og så må jeg bare sladre på min hærlige sambo:
han kom for sent på jobben idag, ene og alene av den grunn at han MÅTTE bare få med seg Maximus sitt første møte med snø! DET kaller jeg en god prioritering ;)

2 kommentarer:

Fanny sa...

Du är ju knäpp. Man kan ju inte bli glad över snö. Fy tusan!

Anonym sa...

Søstern gratulerer Maximus med halvtårsdagen som var i dag (om jeg ikke husker helt galt nå da) og sier at snø er KULT! Hopp og dans og tjo og hei, snø liker vi. :D

Håper han er frisk og rask igjen nå snart, så vi kan ta en lekedate igjen.

Anette og Kahlo