søndag 8. februar 2009

Et stort fremskritt for Max og meg!

Nå trodde dere sikkert jeg skulle skryte av flere sekunders "fast" og rolig posisjon, en kjempe fin kjede, en ferdig hopp-stå eller trening med forstyrrelser uten lyd. Men den gang ei... dette er så MYE bedre.

Maximus lar seg endelig massere, ser ut til å nyte det og slapper etterhvert HELT av i hele kroppen. I går fikk jeg for første gang massere over litt tid, han gryntet av velvære og sovnet til slutt i mitt fang. Hele 15 minutter fikk jeg holde på før det var JEG som trakk meg unna en da dormende hund!
Er det ikke godt å la seg glede av også de små tingene!!

Dette er gode nyheter! Tidligere har han syntes jeg har vært regelrett slitsom og impåsliten når jeg har massert. Han er ikke av den mest kosete sorten.
Nå får jeg et kjempefint verktøy jeg kan benytte for å roe ned, både hjemme og på trening!
Dette skal jeg søren benytte meg av både for å roe generelt, skape et ytteligere nært og fint bånd oss imellom samt lindre og prøve å forhindre stive muskler!

Ingen kommentarer: