fredag 20. februar 2009

Freestyle????

Her om dagen kjøpte jeg Coldplay's nyeste CD.
Jeg er henfallen, oppslukt og spankulerer på tur med iPOD'en på full guffe. Til tross for at jeg er tonedøv og synger i noe Torger kaller "naturskala" (gudene måtte vite hva det er) slenger jeg meg med på strofer og vers. Av hjertens røst!
Jeg blir rett og slett glad til sinns av plata, kjenner jeg tripper avsted i takten og gjør små "piruetter" når ingen ser (tror jeg hvertfall).
Det må høres ut som om jeg fullstendig har gått av hengslene, men av alle ting er jeg faktisk blitt inspirert til å danse med hunden! Tenk så kult om Maxi og jeg sammen kunne svinget oss, nærmest svevd over bakken i en skjønn forening av galskap og harmoni!
Jeg ser allerede programmet for mitt indre, og WOW for et syn av samstemt glede, det ville nok tatt pusten fra de fleste!
(ps: er det noen forresten som vet hvordan man lærer en hund galoppbytter?? ;)

Men så var det det å faktisk sette igang da.... Spørs om det ikke holder med den gode fantasien.
Virkeligheten vil uansett aldri kunne måle seg ;)

4 kommentarer:

Piakvinnan sa...

Kör hårt säger jag!

Och höj volymen ;-)

Kari-Anne Undlien sa...

Hahaha kjenner meg sååå igjen, altså! ^^

Gudene vet hvor mange freestyleprogram jeg har diktet oppi huet mitt. Forrykende show med mowes som simpelthen ville tatt pusten av publikum. Da helst til musikk som overhodet ikke passer Heidis temperament engang..*S*

Barte-Marte sa...

Har faktisk sett video av riesen danser, og det så veldig bra ut, de dansa til "New York New York" tror jeg, dama hadde hvit smoking, og schnauzeren hadde hvit tversoversløyfe. Riktig så bra. Ellers må jeg si at jeg er superfornøyd med Hundcampus, har lært masse, trenger bare litt tid på å fordøye :)

Merete Andersen Huser sa...

Ikke dårlig; å synge og være glad er et godt utgangspunkt for freestyle. Damen med schnauzeren Jabba, som danset til New York, New York for maaange år siden, heter Sandra Davis. Jeg synes absolutt du og Maximus skal satse på å bli deres etterfølgere ;o) Alternativt kan du og Anneli lage et heidundrande parprogram..