onsdag 25. februar 2009

Rauland

Imorgen reiser vi avsted til Rauland høyfjellshotell og blir til søndag.
Min fars 60års dag skal feires med brask og bram , hele den familien skal med.
Det er litt av en storfamilie skal jeg fortelle dere: 10 mennesker og 3 hunder, fordelt på 3 biler, setter imorgen kursen oppover til "winter wonderland"!
Har selv benyttet anledningen til å bestille meg min første BETALTE massage noen sinne!
Jeg skal knas på Spa, hele 50 minutter, etter alle kunstens regler :)
Vi skal kose oss i fjellet og spise på resturant hele 3 dager i strekk!
Halleluja, dette blir deilig! Snakk om å få ladet batteriene!

Jeg ønsker alle en god helg... det skal nå hvertfall jeg ha ;)

2 kommentarer:

Barte-Marte sa...

God tur, det blir sikkert kjempebra :)

Anonym sa...

God tur! Kos dere masse. :)