fredag 30. mai 2008

Puster lettet ut og gleder meg stort!

Nå er jeg rimelig skutt!!
Gi meg heller en 6 timers skole eksamen "any day" enn et slikt rotte race av en hjemme eksamen jeg nettopp har vært gjennom. Jeg vil gå så langt som til å påstå at de som foretrekker hjemme eksamner rett og slett kanskje tar litt i overkant lett på det! (??) Selv har jeg hvertfall sittet 12timer om dagen, bøyd over dataen til krampen tok meg. Stressnivået har vært himmelhøyt... Takk og pris for at jeg har en tolmodig samboer, selv om jeg tror han i sitt stille sinn har vurdert "FLUKT" mer enn èn gang!
Halleluja hvor glad jeg er for å endelig ha levert inn oppgaven!! Nå må en bare smøre seg med tolmodighet....

Ellers må jeg si tiden FLYR avsted..tenke seg til at vi allerede neste helg skal møte lille Maximus. Jeg kan nesten ikke vente.
Denne helgen er det derimot Canis Seminar, skal prøve å få lagt ut noen ord om dette, men må innrømme jeg for øyeblikket har fått min dose data og tastatur!

Legger ut de nyeste bildene av valpene... SE SÅ STORE DE ER BLITT!!
Oppdagelsen av den store verden er i full gang, med nye inntrykk og erfaringer hver dag.



Ingen kommentarer: