søndag 25. mai 2008

Tettpakket "program"..

Imorgen braker det løs!
Eksamen i -Didaktikk og spesialpedagogisk virksomhet, en 5 dagers hjemmeeksamen, legges ut på emnesidene imorgen og vil mest sansynlig ta for seg enten:
  • Evaluering- undersøkelse, vurdering og utvikling
  • Tilrettelegging
  • Kommunikasjon og rådgivning, eller
  • Samarbeid, team etc.

Eksamen leveres altså inn førstkommende fredag, før jeg i helgen skal delta på Canis sitt seminar her i Oslo. Det skal bli godt med en liten avveksling, men jeg begynner å bli litt engstelig for at jeg har vært i overkant optimistisk da jeg meldte meg på... Jeg har faktisk siste eksamen Onsdagen etter, den 04 Juni. En 6timers skole eksamen, det største faget dette semesteret på 20 vekttall! :/

Det alt dette koker ned til er som dere sikkert skjønner:
jeg vil mest sansynlig ikke oppdatere hyppig de nærmeste ukene.
Som plaster på såret får jeg heller "fleske til" når eksamner er unnagjort, med bl.a. et lite referat med høydepunktene fra Canis seminaret! Helgen etter semniaret vil forresten også bli en høydare med både reise til Trondheim, for å møte vårt nye familiemedlem for aller første gang, og Torger sitt 30års lag!!
Nei, det må en si: den nærmeste tiden er tettpakket med "spenning"!! Gleder meg nesten allerede til ting får roet seg litt, så kjedelig er jeg da! :)

1 kommentar:

Barte-Marte sa...

Du får ha lykke til med eksamen da, blir nok veldig deilig å bli ferdig, men litt vakum og, godt at det skjer mer spennende etter det:-)