søndag 25. september 2011

Ember KL2

Da har vi startet KL2, og takk og pris for at Kari Anne var så hyggelig å stille som filmer! Filmen har i dette tilfelle vært en STOR hjelp for meg, og gitt meg en skikkelig oppvekker!!

Ember har nemlig vært svært så pubertal den seneste tiden. Luktflekker har vært stor stas og han har til og med gått så langt som til å stikke av under trening for å snuse/ hilse på hunder på sidelinja.
Jeg stilte derfor med en litt blandet følelse, stolte ikke like mye på han som sist vi startet.

Vi hadde litt av en start på morgenen. Jeg sov over hos Siv og fant plutselig ikke nøkklene til bilen idet vi skulle reise. Etter mye leting hev vi til slutt Ember inn i bilen til Siv. Inne i bilen lå også Kry, med løpetid.

Vel framme tok jeg en skyhøy Ember ut av bilen og varmet opp. Det ble en litt annen oppvarming enn det jeg hadde tenkt, rett og slett pga sinnsstemningen hans.

Da det ble vår tur til å gå var jeg enda ikke helt sikker på hvordan dette skulle gå, og når han "fjernet ut" i slutten av fri ved fot (som første moment) grunnet en spennende lukt på sidelinja beholdt jeg på denne usikkre følelsen gjennom resten av programmet.

Da jeg kom ut av ringen kommer Siv og sier at dette gikk riktig så fint, at jeg ikke skal henge meg opp i poengene for her var det MYE BRA!
Jeg skjønte da ikke helt hva hun mente, men etter å ha sett på filmen forstod jeg dette så altfor godt!!

FY SKAM på meg, for når jeg titter gjennom filmen av programmet jobber han jo unektelig VELDIG GODT! Han henger på og gjør stort sett det han skal.
Vi får trekk for episoden i FVF, det at JEG gir en SABLA stor greie ut av "dekk under marsj" og det at han setter seg i ruta, men ellers er helheten i programmet veldig god! Jeg lar meg faktisk imponere STORT over Ember!! Han ER en prins ;)

Når jeg ser gjennom filmen er faktisk det momentet jeg er minst fornøyd med Apporten. Og dette er en øvelse vi fikk 9 på!!

Hahahaha.... Jeg har MYE å lære!!!

Her er filmen tatt av Kari Anne, nedenunder ligger poengene:



Fellesdekk: 9
Fri ved fot: 7
Dekk under marsj: 6
Innkalling med stå: 9
Stå under marsj: 9,5
Ruta: 7
Apport: 9
Hopp over hinder: 10
Avstand: 8,5
Helhet: 9,5

Det ble tilsammen 166,5 poeng. 1premie og opprykk til kl3!!! :)

10 kommentarer:

Marie, Ellie og Balrog sa...

Haha det må vel være en verst tenkelig start på en konurransedag :p
Hvorfor fikk du bare 7 på FVF? Det var strengt. Jeg syntes han gikk helt nydelig - hvordan har du trent for å få så nydelige vendinger?

Herlighet for en fart ut til Ruta! <3
Synd med sitten.

Gratulerer med opprykk, dere er rå :D

Kjersti sa...

Wow dette ser jo kjempebra ut :-). Tenkt når prinsen får enda mer rutine i ringen, da kommer det til å bli helrått. Prinsesse Gøye hilser til Prins Ember og gleder seg til vi skal gå tur :-)

Kari Anne sa...

Så bra at du også ser det vi andre så :-)

Syns det var skikkelig bra, jeg!!

Nina sa...

Marie: Den strenge karakteren var nok fortjent. Fra det punktet jeg "feiler" han fram til "helt om" ved publikun fjerner han helt. Syntes ikke så godt på filmen, men han går ca 1/2 meter fra meg og er IKKE oppmerksom overhodet! ;)
Jaja.. Men RESTEN syntes jeg var knallbra, fine vendinger som du sier etc.

De er jobbet inn med strategiske belønningsplasseringer. Etterhvert her vendingene blitt overdrevet etc!

Takk Kjersti!!! :D Ja nå gleder Prinsen seg til å lukte Prinsessen godt opp i stumpen ;)

Takk Kari Anne!! Takk og pris for at du var der og filmet! Hvis ikke hadde jeg ikke fått sett hvor "urettferdig" følelsen jeg gikk med i ringen var!!!!

Renate sa...

Såå mye bra her!!! :)
Supert belønningsrituale og forflyttninger mellom øvelsene! -Du er dyktig som klarer å huske på dette i ringen! :)

Masse bra å prate om på neste trening ;)

Kerstin sa...

Ni är ju bara såååå bra!! Du och Ember var nog ämnade för varandra.... ;-)

Stor grattiskram till er båda!!
Kerstin

Ellen sa...

Juhuu! Gratulerer med opprykket! Her var det uten tvil myyye bra. Flinkeste Nina og Ember - bare å cruise videre i klasse tre da.
Klemm

Nina sa...

ELLEN!!!!!!!! :D
Takk så mye!! Ja vi har allerede startet å jobbe med nye KULE momenter! Deilig med noe nytt!

Tenker mye på deg og håper du tar en tur til Drammen snart!

STOOOORE klemmer fra meg!

Lone sa...

Ser ikke ut for at gratulasjonsmeldingen min kom med, så sier det en gang til: Gratulerer så mye! Derer er så flinke :D Det blir bra mye morsomt å trene på i vinter, hva?

Havrevingens Ambra ~ * Udda * sa...

Gratulerer Nina!! Veldig flinke er dere begge to!! :)
Bare å cruise videre til tre'ern :)