torsdag 5. juni 2008

Endelig...

Endelig er eksamens perioden over, litt av et antiklimaks. Jeg har tilbrakt de to siste dagene rett ut på sofaen og egentlig ikke gjort noe særlig. Jo forresten, etter 5 ukers slutt-innspurt ryddet jeg bort skole bøkene med et smil om munnen!! :)
Neste uke begynner jeg i sommerjobb ved Kapellveien Habiliteringssenter , men både håper og krysser fingrene for deltidsjobb også til høsten.
Senteret yter " tjenester til barn/unge med autisme, uspesifiserte og eller sammensatte utviklingsforstyrrelser, spesifikke språkvansker/utviklingsafasi og psykisk utviklingshemming med omfattende lærevansker og problematferd."
Dette skal bli grådig spennende!
Ansatt ved seneret er blandt annet Jon Arne Farsethås, psykolog med læringspsykologi som et av sine spesialfelt samt leder av NAFO (Norsk Atfersdanalytisk forening).
Farsethås er i tillegg til det å være et navn knyttet til kompetanse og pondus i "menneskeverden" også meget godt kjent i "hundeverdenen", blandt annet som en ettertraktet og dyktig foredragsholder. Da jeg tok instruktørkurset til Din Beste Venn hadde vi en hel dag læringsteori med denne mannen, jeg husker hele gruppa satt som lys ved pultene sine - like fasinerte alle som en!
Med andre ord vet jeg kompetansen på senteret er stor, og ser derfor frem mot å lære MASSE!! Tror aldri jeg har gledet meg mye til en jobb noen sinne!
Før den tid skal vi derimot både til Trondheim, møte valpekullet for første gang, og feire min åhåå så tolmodige samboer Torger sitt 30-års lag!
Legger ut bilder så snart vi er kommet hjem!

Ingen kommentarer: