mandag 29. september 2008

Rare dyr..

Disse firbente med snute og logrende hale er virkelig noen rare dyr...
Fra å gå bersherk i vårt første møte med et skateboard hadde vi idag en SUPER økt "lineføring" omtrendt MIDT i rampa, med skatere triksende, hoppende og susende rundt oss på alle kanter.
Snakk om å innføre forstyrrelser, men lot han seg distrahere?? Nei så absolutt ikke!

Ellers har jeg trent noe sideforflyttninger og target i det siste, noe som virkelig får meg til å smile. Det er rart med det, men jeg slutter ikke å bli overrasket og imponert over hvor fort disse klikkerhundene tar nye ferdigheter og momenter!

Når det gjelder leken er det som om noe har "løsnet". Plutselig er det mer aktivitet og intensitet i kampingen. Vi kan derimot ikke holde på lenger enn små økter av gangen og gir oss heller litt for tidlig enn lit i seneste laget.
Vi er kommet godt igang, men har fremdeles et godt stykke å gå.
Jeg har lest Morten Egtvedt sitt blogginlegg, "operasjon ballidiot"- om det å få opp interessen for lek, og tygger for tiden litt på dette.
Nå er det ikke slik at Maximus ikke har andre knallgode forsterkere, han er tross alt matGAL, men jeg ser uten tvil viktigheten i det å ha den gode leken inne.
Kommer til å jobbe MYE med denne en stund fremover, blandt annet ha dette som fokusområde på kurs med Maria Hagström nå til helgen.
Etter 1mnd´s real jobbing med saken skal jeg sette meg ned og vurdere om den nåværende innfallsvinkelen fungerer, eller om det hele må gripes ann på et annet vis!

2 kommentarer:

Anonym sa...

så kult at du skal på kurs! Jeg også :)

Barte-Marte sa...

...og jeg er bare misunnlig og skal ikke på kurs...:(