tirsdag 21. desember 2010

Kurs i Drammen

Vi var på kurs i Drammen, for Thomas Stokke, helgen som var.
Da jeg står på veien ut døren for å holde kurs får jeg ikke skrevet så mye, annet enn at
kurset som vanlig var knallbra, Ember var/er en liten prins og jeg nå må se meg ut noen stevner på vårparten, slik at jeg har en fast dato- eller deadline om du vil- å forholde meg til.

Skrekkblandet fryd.. Vi begynner å nærme oss! :D

Signalkontroll på fri/på plass
Ember skal holde posisjon til RIKTIG signal gis

Frivillig Hoppstå- Etterhvert også i utgangsposisjon
(Det syntes bare ikke på bildene ;)

En UTROLIG trivelig gjeng. Alle "gamle" kjente

Gøye håper på en liten vaffelbit
En bit til Kjersti- og en bit til Gøye ;)

Vakkreste Sirkushunden Jippi, Som jublet over svenske kjøttboller ;D
Ja belønningskvaliteten skal man ikke kjimse over

Hedda og Anja suser avgårde mot start i Kl 3
Her er det neseprøven som står for tur



Helgens blinkskudd
Mette og Pipp's koser seg med triks etter en laaang helg på kurs

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du er så flink å trene, Nina!!

Nina sa...

Nei Lone, jeg er egentlig ikke flink.. jeg er manisk skjønner du. Klarer faktisk ikka å la være ;)

Lena sa...

Her finner jeg jammen Aina og lille Jippien min! Høres kjempefint ut med kurs med Thomas Stokke og flott å trene i Hundeparken :-)

Nina sa...

Ja denne hunden må du være stolt av som oppdretter/eier! Finere Parson tror jeg jammen ikke jeg har sett!!