torsdag 8. desember 2011

Status Avstand

Ja, da er det gått ca 2 uker siden vi satte inn støtet på avstanden.
Jeg sa jeg skulle legge ut en video så jeg kunne evaluere treningen.
Her kommer en liten snutt fra momentet stå-dekk-stå.
Jeg har begynt å øke avstanden. (og får da litt bevegelse, men kjøper LITT sålenge han er rolig og er på avstand!) Jeg har også begynt å mikse momentene, men da på nært hold.

JA, jeg ser veldig rar ut med fleece, fleece, fleece, lue og det hele. Men jeg har vært syk brorparten av denne uken, fryser noe vanvittig og har mannet meg opp til litt trening mellom sofaøktene. Sådesså ;)

6 kommentarer:

Kari Hansen sa...

Åååå, så flott han gjør det og så rolig og beherska han er, nydelig!!

Siv sa...

Dette lukter det svidd av, bra jobba!

Nina sa...

Takk Kari!
Du.. du har forresten fått med deg at du er i "julekalenderen" til Morten Egtvedt? (Se 1 Des)

Siv, Svidd??? *Humre*

Kari Anne sa...

Så rolig og fint du belønner nå, Nina!! Du begynner å få dreisen på avmålt belønning, jo!

Og så rolig og konsentrert som Ember er!!

Klærne hadde jeg ikke tatt notis av hvis ikke du hadde påpekt dem, det beste er alltid å holde kjeft og ikke sette fokus på du ikke er så fornøyd med, vettu ;-)

God bedring!

Marie, Ellie og Balrog sa...

For noen herlige ståer :D
Det ser kjempebra ut!!

(avmålte belønninger, er det noe og? Uups..)

Og så koselig gutta har det sammen :D

Kari Hansen sa...

Så det Nina, synd med den dårlige fvf som liksom kommer først - frøkna var høyløpen og jeg klarte ikke å få henne skikkelig på nett før vi var ferdige med fvf...