mandag 12. mai 2008

Anbefalte artikler

Det er en stund siden sist jeg var innom Fanny Gott sin side med artikler og må etter å ha "oppdatert meg" igjen ta av meg hatten for denne damen! Hun gjør greie for- og eksemplifiserer teori på en meget lett forståelig måte, skriver ryddig og oppklarende!
I tillegg til dette er jeg kanskje maks heldig da hun faktisk har skrevet en hel artikkelserie om trening av valp - mot lydighet. Ja, her skal det HELT KLART gjøres noen "dyp-dykk" iløpet av sommeren. Jeg har lenge prøvd å systematisere tankene på "hvor jeg egentlig skal begynne" og så dukker disse artiklene opp både som kilde til inspirasjon, men også som hjelp til å sette system i egne tanker. GENIALT!
I tillegg til artiklene om valpetrening vil jeg på det sterkeste anbefale flere av de andre artiklene, her er det bare å sette igang å lese!
Artiklene finner dere på klickerklok sin hjemmeside. Eller Se her

2 kommentarer:

Barte-Marte sa...

Vi kan ha studiesirkel:-)

Nina sa...

Ja, det syntes jeg er en god ide!! :)