lørdag 10. mai 2008

Tur til Moss....og enda litt lenger! ;)

Jeg vil takke Anneli og Anette for en utrolig hyggelig tur idag. Det er neimen ikke ofte man har det SÅ trivelig i selskap med personer man akkurat har møtt for første gang, men med flere felles interesseområder ble vi alle fort kjent.
Jeg håper vi snart sees igjen, dette fristet til gjentakelse!
Anette (som forresten skal ha valp fra samme kull som meg) er en helproff hobbyfotograf og tok en hel del fantastiske bilder jeg syntes illustrerer hvor flott vi hadde det i det strålende været. Den flotte, langbente, sorte damen er Anneli´s Riesensnauzer Marte mens den lille søte kvikke blandingen er Tequila, for tiden på besøk hos Anette.
Jeg har fått tillatelse til å "stjele" noen av bildene... resterende finner dere her i Anettes Blogg.

2 kommentarer:

Barte-Marte sa...

Jepp, veldig hyggelig, tre pratesjuke damer som mener mye om mangt. Emil kunne tenke seg hvordan det hørtes ut:-) Gleder meg til framtidige treff, vi kan ha våre egne riesenleire, og så kan vi dra alle tre til Sverige og riesenleir der til neste år, evt. Hundcampus! So long. Klem

Anonym sa...

Takk for turen, ja! Teq la seg under sofaen og der lå hun og snorka resten av kvelden, kun avbrutt av tissetur. Tror hun og var veldig fornøyd. Vi snakkes! Klem.