tirsdag 13. mai 2008

Hvilken kjempe gjeng!!

De siste dagene har jeg tilbragt store deler av tiden oppslukt i pensumbøker,kompendier og notater. Eksamen nærmer seg med stormskritt, til og med i drømme dreier det meste seg om eksamen, teoretikere og hypoteser.
Det er kanskje flere som kjenner seg igjen når jeg sier eksamensforberedelser tar på, særlig dersom man har dårlig samvittighet for tidligere "unnasluntring"! Jeg har nå, for å gjøre bot, stengt meg selv inne i min egen "eksamens-verden", med lange leseøkter, mye kaffe, lite mat og enda mindre frisk luft. (Takk og pris for at jeg har sluttet å røyke!! ) Her skal det jommen meg leses ja, har ikke tid til særlig annet nå!
Jeg møtte på treningsgruppa idag groggy, sliten, ukonsentrert og sulten (glemmer helt å spise) etter å ha sittet nok en dag inne i glodvarm leilighet over bøker og oppgaver. Jeg må vel ærlig innrømme jeg ikke akkurat var fylt til randen av entusiasme når jeg kom til kursplassen, men.. for en fabelaktig gjeng... etter 5 minutter hadde denne pipa fått en annen lyd!
Treningsgruppa møter mannsterke opp, har gjort en kjempe innsats på apporten siden sist, er motiverte og engasjerte.... og vips så er deres engasjement og gode humør smittet over på meg. Dette er litt av en gjeng!
Som toppen på kransekaken fikk jeg idag blomster som luktet NYDELIG og en fin liten vase å sette disse i. TUSEN HJERTELIG TAKK!!!
Lagrene er nå fylt opp med godt humør og ny energi, noe som gjør de neste dagene med eksamenslesning mye lettere å komme seg gjennom!

1 kommentar:

Barte-Marte sa...

Hællæ! Jeg kommenterte kommentaren din (bruker man for mye tid på nett? Ja det gjør man) hos Fanny og Thomas; vi danner studiesirkel eller pappvinforum:-) Jeg tar instruksjon litt sent jeg skjønner du, så er sikkert en pest og en plage på kurs...:-( Derfor er det veldig greit med det som også finnes skriftlig, kanskje finnes svar på noen av de tusen spørsmål der:-)