mandag 11. august 2008

Eureka!

Se forrige innlegg- jeg tror jeg vet svaret på den litt rare opplevelsen vår.
Så akkurat noe som kan ha vært utslagsgivende: Stakkars Max har jo ikke fortenner! Der tennene skulle vært er det bare noen røde, og sikkert ømme hull!! :(
For alt jeg vet kan han ha mistet disse på lørdagen i heftig herjing med Khalo.
Ikke rart han hadde vanskeligheter med å spise de store halvfryste klumpene med Vom jeg hadde med på lørdag og idag!
Under en liten kveldsøkt nå idag viftet han derimot, heldigvis, glad og fornøyd med halen og spiste fra hånden. Han skal få slippe å stri med større biter og det å få disse opp av skålen til fortenna er på plass igjen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nammen da, da er det jo ikke rart at han spiste min vom heller, for den var helt tint. Stakkar lille mr. tannløs!

Anette