fredag 22. august 2008

Noe HELT annet...

Jeg bare må skrive om noe HELT annet enn hund...
Jeg vet det er flere som kjemper om denne tittelen, men jeg kan ikke se annet enn at jeg må ha verdens beste kjæreste og samboer.
  • Han beholder roen når jeg "lyner og tordner".
  • Han prøver å forstå, selv når jeg såvidt gjør det selv.
  • Han lytter på tross av at jeg er urimelig
  • Han prøver å være positiv når jeg ikke er annet enn negativ
  • Han er tolmodig når jeg bare sutrer
  • Han smiler og flirer av mine dumme bemerkninger, ment til å stikke hardt og egle han opp.
  • Han finner på hyggelige ting vi kan gjøre sammen når jeg klager over at jeg er "sliten" og lei.
  • OG HAN HOLDER RUNDT MEG PÅ KVELDEN SELV OM JEG BÅDE ER USJARMERENDE OG POTTE SUR!!

Nei, jeg kan nok være en ordentlig DRAME QUEEN til tider. Jeg er nok langt ifra det enkleste menneske på denne jord å forholde seg til.
Torger fortjener en medalje, i gull.

2 kommentarer:

Barte-Marte sa...

Hva har du gjort nå? Prøvd å lære han å trene hund?

Nina sa...

Haha nei, tro det eller ei men jeg har bare vært i driiit dårlig humør. Uten åpenbar grunn, vet egentlig ikke hvorfor selv.
PMS?? ;)