onsdag 12. august 2009

Det gode gamle og spennende nytt.

De siste dagene har vært en salig blanding av spennende nytt og gjensyn med gode gamle takter.
Som jeg nevnte sist er treningen med Maximus startet opp igjen, sakte men sikkert, noe vi begge tilsynelatende setter umåtelig stor pris på. Jeg er rimelig sikker på at det "skinner" litt av oss begge! ;)
Møtte idag Ellen for første trening på altfor lenge, et hjertelig gjensyn fra Max'en og min sin side!
Maximus var klar som et egg, motivert og klar, men hadde så absolutt hodet med seg!
Heldigvis virker det som om det bare er å plukke fram øvelser fra reportoaret, samt pusse litt på disse, før vi er tilbake der vi var før sommeren. Det står med andre ord ikke så galt til og jeg har god tro på at vi er startklare om noen mnd dersom alt går veien i forhold til helsa. (Noe jeg både legger opp til, håper og tror)

Når det gjelder spennende nytt har vi KJØPT LEILIGHET, i noe mer landlige omgivelser med god plass til oss alle! Drømmen om egen hage er herved blitt oppfylt, vi får Østmarka rett utenfor døren og alt i alt skal dette bli en kjærkommen forandring fra bylivet her nede i Oslogryta!! Yippiiiiiiii!!!! :)

Til tross for at vi har en hektisk flyttetid framfor oss har jeg bestemt meg for å være flink til å gradvis øke treningen av Maximus, samt føre "logg" på denne her i bloggen. Når vi nå i begynnelsen ikke skal trene så mye er det desto viktigere at det blir god kvalitet over den!
Håper det dukker opp mange gode kommentarer på tanker, refleksjoner og videosnutter.
Ja, videosnutter: DET er vel virkelig på tide hva?? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med nytt bosted! Spennende!