søndag 23. mai 2010

LP2

Da kom PLUTSELIG helgen da ALT skulle skje!
Tenkte jeg skulle skrive en litt lenger blogg om Ember sin ankomst når han har vært her en liten stund, men enn sålenge går alt fint.
Maximus syntes det er litt rart å ha en så liten krabat i heimen og vil gjerne leke, men Ember syntes selvfølgelig han blir litt i største- og voldsomste laget. Dette går seg nok til når den største "nyheten" har lagt seg for dem begge! :)

Men så da dere, før vi satte nesen mot Forshaga for å hente Ember var det dags for første start i LP2 for Max'en og meg! Denne dagen kom PLUTSELIG fryktelig fort, syntes ikke det er lenge siden Ellen og jeg tok hverandre i hendene på at DETTE var dagen vi skulle jobbe systematisk og målrettet mot!

Vel arbeidet bar frukter det, for oss begge :)
GRATULERER MED OPPRYKKET ELLEN!! Dere gjorde en fantastisk fin profil!
Det gikk gisp gjennom publikum Mer enn en gang ila programmet!!

Til tross for at helsa kunne vært bedre og nærvene stod på høykant syntes jeg også vi gjorde en super prestasjon! :) Jeg er ikke så rent lite stolt av den store Maxi kjempen!
Det eneste momentet der det oppstod en liten "knute på tråden" var innkalling m stå, der relativt sterk blåst gjorde at Maximus ikke hørte stå kommandoen. Jeg ble stående ganske perpleks, mens jeg så han komme dundrende mot meg, før jeg slang på en dobbeltkommando og derfor fikk karret oss til poeng!

Poengene ble som følger:

Platsliggande: 9,5
Fritt følj: 9
Läggande: 9,5
Innkallande m ställande: 6
Rutan: 10
Apportering: 9
Hopp över hinder: 10
Fjärrdirigering: 10
Helhet: 9,5

SUMMA: 184 og OPPRYKK :)

13 kommentarer:

Mikkel sa...

Grattis med opprykket!!

Charlotte sa...

fantastisk!! Veldig flinke er dere!!

Disc Dogging Norge sa...

KJEMPEFLOTT!!! Hadde troen på dere jeg ;) Grattis!!

Ellen sa...

Takk! :) men du og Maximus ruuuler. For noen poeng det ble! Ingen kan gjøre lp mer stilfullt enn dere. :)

..også lille Ember da.. hvilket sjarmtroll av en søtnos ;)

Anja og Hedda sa...

Gratulerer med opprykk og nytt familiemedlem - høres i grunnen ut som en bra dag :-)

Kristin Forså sa...

Gratulerer med imponerende resultat i LP2!!! Dere er flinke altså:)

Gleder meg til å treffe Ember!

Unknown sa...

Gratulerer med opprykket!

Fanny sa...

Grattis! Vad duktiga ni är!

Anette, Kahlo og Kasko sa...

Gratulerer! Dere er best! :D

Og gleder meg til å høre om lille Ember. :)

Merete Andersen Huser sa...

Grattis, grattis!! Superhurra!!!

Barte-Marte sa...

Gratulerer:) Dere er så flinke, vi bøyer oss i støvet:) Håper helsa holder til videre jobbing:) Gleder meg til å treffe den lille:)

Kari Hansen sa...

Gratulerer så mye med 1. premien og med lille valpen!!

Anonym sa...

Grattis!!! Så bra jobbat!!!