torsdag 2. april 2009

Aktiv uke.

Dette blir litt av en aktiv uke. Ikke rart jeg er dausliten når kvelden kommer og ikke ORKER sette meg ned for å knotte på dataen.
  • Mandagen: Jobbet i hundebutikken. Dette ble en fin-fin trening for Maximus som aller først synte det var rimelig forvirrende at folk m. hunder bare valset RETT INN uten å hverken banke eller ringe på først.
    4 timer ut i "vikariatet" vårt kunne Maxi derimot hoppe opp i senga si og legge seg ned idet det ble tatt i dørklinken. Ingen bjeff eller boff.
    I en ideell verden hadde vi jobbet 1 ukedag i butikken hver uke, dette var rett og slett genial trening!!
    Oppstart nytt VG2 kurs denne dagen. Har vært inne på tanken å etterhvert ta med Maxi som demohund, men denne dagen lå det sorte bøllefrø m/ bart hjemme i sofaen med far.
  • Tirdag: Veiledning på semesteroppgaven.
    Etter dette ble det mange TIMERS iherdig pelspleie, uten å komme helt i mål.
    Holdt treningsgruppe på kvelden, Maxi ble med både som treningspartner OG demohund. Ellers mye lek med andre hunder (alt fra shelties til Grand Danoise) etter endt trening- SUPERT!!
  • Onsdag: Jobb med semesteroppgave, beøkt bibliotek og kompetansesenter.
    Fortsettelse pelsstell- orket ikke mer og ga her opp :)
    Trening med Ellen/ Frikk + Morten og Birgitte/ Tira. STRÅLENDE ØKT, Maxitax er en suuper hund! Jeg smiler faktisk enda ;)
    Instruktørmøte fra 21-23
  • Torsdag: Skolearbeid.
  • Fredag: Møte til brukstrening/rundering i Ås kl 1200.
  • Lørdag og Søndag: Første trenerkurs samling i Son for klickerklok!!

Hadde jeg bare hatt et ordentlig kamera så skulle jeg tatt MASSER av fine bilder i helgen. Får vel bare egle meg godt innpå Anneli og be henne ta noen bilder av oss.

Til alle om skal feire påsken på fjellet: GOOOD TUR OG GLEM FOR ALL DEL IKKE PÅSKE KRIMMEN (i bokform)

Ingen kommentarer: