fredag 24. oktober 2008

I KNEW it!!

Jeg har de siste dagene syntes Maximus har beveget seg litt rart. Han har ikke haltet, og jeg har ikke kunnet sette fingeren på noe spesielt, men jeg KJENNER da hunden min og syntes noe rett og slett har virket litt i ulage.
Dro derfor til Laxmi idag og fikk konstatert en kjempevond muskelknute i venste bakskinke.
Mest sansynlig har han fått seg en smell i muskelen, men vil bli helt bra om en uke eller to.

Først må jeg få rose mottakelsen og servicen jeg møtte, makan til dyktig og grundig behandling kan jeg ikke huske å ha fått tidligere. Følte fra første stund at vi var i de riktige hender!
Laxmi innbyr til tillitt, er svært proffesjonell og har uten tvil en enorm kompetanse!
Hunden ble gjennomgått fra topp til tå og fikk deretter laserbehandling.

Han får nå smertelindring og skal ha varmebehandling to ganger om dagen fram til neste time om en uke. Vi får kun gå 3 stk 15 minutters turer om dagen, noe som gjør at jeg allerede gruer meg til det HELVETE vi kommer til å ha løs i stua om en dag eller to.
På den andre siden er jeg glad det bare viste seg å være noe så "udramatisk" som dette!

2 kommentarer:

Simen sa...

Oj, det var ikke mye tur! Håper alt ordner seg da, det blir vel mye lydighetstrening/presisjonstrening fremover? :)

Unknown sa...

Det var da svært så uheldig han var!
Neste helg er jeg dessverre bortreist, men ukedager er bedre:) Hadde vært moro med litt spor/rundering igjen