tirsdag 28. oktober 2008

Jævla IDIOTER!!!

Grrr.... er så sinna at jeg holder på å sprekke!!
Da Maxi skal holdes i ro tenkte jeg å gå noen rolige spor, slik at han både fikk den 15 min lange turen sin OG fikk brukt hodet samt nesen sin litt på en og samme gang.

Jeg gikk ut i parken like ved, og la et spor.
Jeg la godbiter i enden, i en boks slik at ikke hunder på tur skulle kunne stjele de, gikk tilbake i leiligheten og ventet.
Etter 45 KJEDELIGE minutter tok jeg hunden med meg ut og gikk sporet.

For første gang slet han egentlig litt. Midt ute i sporet virret han fælt, mot slutten fant han tydeligvis noe annet å spise, slo over i "nærsøk" og fant flere spiselige ting... jeg gikk for å sjekke hva det var: PØLSER!! Hva?? kunne det være MINE PØLSER?? Men de lå jo i boksen i enden...
Jeg gikk til slutten men DER stod det ingen boks...
Jaja, det var rart tenkte jeg og gikk tilbake mot leiligheten. På veien møtte jeg et menneske som trente hunden sin, MED MIN "TUPPERWARE" i hånden!!

Jeg gikk selvfølgelig bort, forklarte at det var min boks, at det var ment til å være en sporslutt etc. Var hyggelig, for ALL DEL, og forklarte at jeg skulle gå ut et nytt spor, nå med leke i enden, så hvis hun kunne være så snill å ikke gå i DEN retningen hadde det vært fint. Jeg pekte og gjorde det hele MEGET tydelig.

Ja, så gikk jeg ut det nye sporet de. Ventet nye 40 min. Gikk sporet, og fant SAMME DAMA OG EN VENNINDE lekende med bikkjene sine, med min gjenstand/ sporslutt!!!!!!
Ble så sint at jeg holdt på å sprekke!!!!!!
Gikk bort for å få leken min, sikkert ikke akkurat yndig eller gosselig.
Så rant det endelig over for meg når den ene dama klarte å lire av seg at spor skulle man gå i SKOGEN, ikke her.

Vel, hun hadde vel egentlig rett. Går man der det finnes andre mennesker burde man jo kanskje regne med slikt, men MAKAN til IDIOTER- jeg BA JO DAMA OM Å IKKE GÅ I DEN RETNINGEN, pekte og greier!!
Enden på visa ble å gå ut et nytt kort spor for så å gå det etter kun 10min. Jeg ville jo at bikkja skulle få en slutt men begynte å få svært dårlig tid.
Vel, DET kunne jeg bare latt være.
Å gå et 10 min gammelt spor vet dere jo at jeg tidligere har lovet meg selv å IKKE gjøre:
Hunden RUSHET avsted i et høyt tempo, kuttet vinkler og vips så var den ved slutt.

Ikke akkurat en fin start på dagen dette :/

2 kommentarer:

Barte-Marte sa...

Hahaha...

Anonym sa...

Ojojoj, jeg visste ikke du kunne bli så hissig! Men du har min fulle forståelse, makan til frekkhet