tirsdag 21. oktober 2008

Valpekurs

Jeg smilte fra øre til øre igår kveld da Torger ringte.
Klokken var akkurat nok til at valpekurset i Son mest sansynlig var ferdig, og min intuisjon fortalte meg at jeg ville høre en strålende blid og glad stemme i andre enden av røret.
Jeg ble ikke skuffet, men fikk derimot bekreftet at matfar og valp hadde hatt nok en knallfin kveld på valpekurs!
Skal selv på Grunnkurs i november, gleder meg fælt, og skal nok ikke se bort ifra at situasjonen blir akkurat den samme... men at rollene byttes om.
10 november, og flere Mandager deretter, er det JEG som kommer til å ringe hjem, engasjert, oppildnet og "høy" på trening av hund ;)



1 kommentar:

Kari-Anne Undlien sa...

Hei Nina!

Jeg la inn et svar til deg på kommentaren i bloggen min, men legger den inn her også:

Det ville være veldig hyggelig om du en gang fikk mulighet å bli med :D

Vi har sånn løselig planlagt å møtes igjen til trening her på Gjøvik sånn ca andre uka i november. Har ikke bestemt noen dag enda men kan godt gi deg et pip når det er bestemt :o)