onsdag 6. mai 2009

KNALL!

Knall trening idag!
Kjedingen gikk fint, momentene var bra, engasjemanget er det ingen ting å si på..
Aller mest fornøyd ble jeg med den lengste kjeden: 60m FVF- Innkalling - Stå under marsj.
Han jobbet GODT, helheten var jevn og fin, men det som gjorde det største utslaget var sjarmfaktoren. Man kan UMULIG ikke la seg sjarmere av denne store sjeggete men åhå så gosselige hunden!

Nei idag var en av de dagene alt gikk på skinner! Burde man da bare VENTE på at korthuset raser sammen?? ;)

Ellen var snill og filmet litt, men pga kompakt-kamera ble det mye dårlig kvalitet. Legger derimot ut det som går ann å tyde!

7 kommentarer:

Barte-Marte sa...

Så lekker han var da! Han er så sinnsykt kul når han paraderer, gleder meg til å se det i konkurranse. Veldig bra innsitt på innkalling! Dere er så flinke atte... Dette var selvbelønning for meg, litt tid på nett, her jeg sitter på skolen og er selvmedlidende og har hundretusen oppgaver igjen :-(

Kari-Anne Undlien sa...

Nydelig!

Syns dette ganglaget til Max ser så lekkert ut på store bikkjer. Var den der fra første stund eller har du shapet den fram etterhvert?

Nina sa...

Anneli: haha.. du skulle sett den neste innkomsten ;)

Kari-Anne: Har ikke akkurat shapet den fram, men det er så absolutt et resultat av kriterier.
Siden det er så stor hund, og jeg har sett mange på samme str gå passgang under FVf, har jeg helt fra han er liten hatt mye fokus på engasjement.
Jeg har ALRDRI belønnet noe annet enn trav, og dersom han overhodet skal klare å trave i det tempo jeg går, med den "attityd" jeg ønsker, blir dette nødvendigvis bevegelsesmønsteret. (mer opp enn fram)
Skulle jeg gått i dempo han vanligvis traver måtte jeg ha jogget ved siden av! :)

Anonym sa...

Så flinke dere er! Du trenger da ikke å vente til 14.08 for å stille? Kjør på og bli ferdig med det. Blir artig å se hvor langt dere har kommet til samlingen i juni.

- Astrid og Blink

Anonym sa...

Det ser ekstremt bra ut :D Jeg tror det blir 200 poeng i Sverige!
Grete og co

Stine sa...

Utrolig stilig ganglag!! Ser meget bra ut. Skjønner godt at du er fornøyd med han ;) SKulle gjerne hatt et sånt ganglag med Storm... Ser mye ryddigere ut! Hmm.. Noe å tenke på. Lykke til videre med trening og debut i sommer, det kommer til å gå helt strålende! Straka vegen til elite :p

Ida sa...

Vilken superfin träning! Vad härlig attityd han har och så snygg! :) De där stegen ( framåtslängandet med frambenen har Bosse också ;) jag tycker det är urläckert!! :) Keep up the good work!

//Ida & Bosse